پلیس بلژیک قصد دارد که دیگر ازهليکوپترهای کنترل سرعت دربعضی از جاهای که دوریبن کنترول سرعت امکان نصبش نیست استفاده کند .
پلیس گفته است که با اين روش می توانيم بر مکان هايی مانند پل و دیگر مناطق جنگلی نظارت کنيم که استفاده از خوردوهای کنترل سرعت در آنجا ممکن نمی باشد. ما هم اکنون در حال بررسی هزينه ها و سودهای حاصل از اين کار هستيم.
خودروهای کنترل سرعت در کمتر از ۱۰ دقيقه ديگر کارايی ندارند چراکه رانندگان بوسيله ی راديو از کنترل سرعتها آگاه می شوند. ولی هليکوپتر خيلی زود محل کنترل خود را تغيير داده و همچنين فضای بزرگی را می تواند تحت کنترل قرار دهد.
با قوانین سخت گیرانه که در بلژیک در مورید رانندگی است . تصادف خیلی کم در جادها می بینیم .
اما کشور هلند نسبت به کشور بلژیک از قوانین سختی بر خوردار است .دوربین های کنترول سرعت در جاده زیاد نصب کردند .
در بلژیک اگر بخواهی گواهی رانندگی دریافت کنی با مشکل میتوانی از صد 50 سوال بر بیای . که این تنها اول کار است . که بعد هم امتهان عملی تا راننده ماهر نباشی فکر نکنم بار اول گواهی دریافت کنی .
در اینجا موتر داشتن نوعی درد سر برای کسانی که موتر دارند است . و هم اسایش برای کسانی که کار شان در شهرستان است . در اینجاه اگر موتری را بخواهی بخری . با ید نوع موتری که انتخاب میکنی در نظر بیگری .
1 خورد باشد و سبک بخاطری که مالیات سالانه زیاد نشود
2 مدل موتر جدید باشه که باید از کنترول تکنیک عبور کند
3 مشکلات بیمه دارد چون اگر سن پایین باشد بیمه خیلی گران میشود . و مشکل دیگر با هر تصادف که داشته باشی بیمه بعدی دو برابر افزایش پیدا میکند .
خلاصه قوانین زیادی دیگر است که باید دقیق باشی و گر نه درامد ماهانه را باید به جریمه رانندگی پرداخت کنی . این بخش کوچک از قوانین سخت رانندگی در اروپا است که گفتم.
و قابل یاد اوریست که لیسنس افغانی به هیچ وجه کار برد در اینجاه ندارد .
پلیس گفته است که با اين روش می توانيم بر مکان هايی مانند پل و دیگر مناطق جنگلی نظارت کنيم که استفاده از خوردوهای کنترل سرعت در آنجا ممکن نمی باشد. ما هم اکنون در حال بررسی هزينه ها و سودهای حاصل از اين کار هستيم.
خودروهای کنترل سرعت در کمتر از ۱۰ دقيقه ديگر کارايی ندارند چراکه رانندگان بوسيله ی راديو از کنترل سرعتها آگاه می شوند. ولی هليکوپتر خيلی زود محل کنترل خود را تغيير داده و همچنين فضای بزرگی را می تواند تحت کنترل قرار دهد.
با قوانین سخت گیرانه که در بلژیک در مورید رانندگی است . تصادف خیلی کم در جادها می بینیم .
اما کشور هلند نسبت به کشور بلژیک از قوانین سختی بر خوردار است .دوربین های کنترول سرعت در جاده زیاد نصب کردند .
در بلژیک اگر بخواهی گواهی رانندگی دریافت کنی با مشکل میتوانی از صد 50 سوال بر بیای . که این تنها اول کار است . که بعد هم امتهان عملی تا راننده ماهر نباشی فکر نکنم بار اول گواهی دریافت کنی .
در اینجا موتر داشتن نوعی درد سر برای کسانی که موتر دارند است . و هم اسایش برای کسانی که کار شان در شهرستان است . در اینجاه اگر موتری را بخواهی بخری . با ید نوع موتری که انتخاب میکنی در نظر بیگری .
1 خورد باشد و سبک بخاطری که مالیات سالانه زیاد نشود
2 مدل موتر جدید باشه که باید از کنترول تکنیک عبور کند
3 مشکلات بیمه دارد چون اگر سن پایین باشد بیمه خیلی گران میشود . و مشکل دیگر با هر تصادف که داشته باشی بیمه بعدی دو برابر افزایش پیدا میکند .
خلاصه قوانین زیادی دیگر است که باید دقیق باشی و گر نه درامد ماهانه را باید به جریمه رانندگی پرداخت کنی . این بخش کوچک از قوانین سخت رانندگی در اروپا است که گفتم.
و قابل یاد اوریست که لیسنس افغانی به هیچ وجه کار برد در اینجاه ندارد .
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر